lördag 20 december 2008

äntligen...

har varit helt datorlös och det är lite ovanligt särskilt när jag nu precis köpt en egen, men hela gårdagen så har det installerats och fixat så jag har allt jag behöver på den så nu ska den förhoppningsvis vara relativt komplett och tillgänglig bara för mig.. Härligt. Sitter här och lyssnar på egen musik-inte sportradio och det är underbart.
Missade ju fredagsklippet igår så nu är det bäst att jag ger mig ut och letar något skojigt att bjuda på som lördagsklipp istället.

I övrigt idag så har vi varit runt på lite shopping och eftersom vi kommit till den åldern då vi är vår egen jultomte så har detta året för min del bestått i lite teknikuppdateringar. Så nu ska resten av kvällen bestå av datalek och att fylla på min nya mp3spelare som INTE är en Ipod med en massa bra musik.

Igår blev jag även klar med den ana av vantarna och upptäckte att jag hade för lite garn för att kunna göra hela vante nr två så jag hade tur idag då jag gick till garnaffären för färgen skulle utgå och de var inne på de sista nystanen.ibland ska man ha tur så nu får jag två likadana vantar och det är ju rätt bra. Målet är att de ska vara klara innan tisdag.

Inga kommentarer: