måndag 15 december 2008

var tar kvällen vägen..

jag tycker jag skyndar mig och är effektiv och ändå så är klockan redan mycket jag hinner ju ingenting och jag kan inte skylla på att jag sitter framför tvn för det hinner jag inte heller och det vill jag för jag vill hinna virka på min mössa..

I denna tidsbrist så är det tur att man jobbar där man gör för genom en enkel koll på datorn på jobbet så var en massa julklappar klara och de kommer till kontoret imorgon, det är tids effektivt.. I like..

Har ju shoppat till mig själv också så det blir kul, lite nya snygga kuddar till soffan bland annat från Design House Stockholm.
på tal om shopping så är jag sugen på att shoppa på Bosign.se
När jag får min dator så är denna ett måste

Sen behöver jag få ordning på mina alla stövlar som ligger huller om buller i garderoben så dessa boxar ska jag också köpa. Har bara sett dem för skor förut men nu finns det för alla mina stövlar..

Jag känner att jag är shoppingsugen så jag får se om det blir en beställning eller om jag håller mig till efter jul..jag har ju ingen dator ännu..

Dags att avsluta för att jag gissar en en del av kvällen går åt till att fastna här, även om jag inte brukar vara här så länge.. ska svara på lite kommentarer från fototrissen,det är så kul att få feedback på sina bilder samt att få inspiration från alla andras foton.

Njut av resten av kvällen nu, det ska jag göra..

Inga kommentarer: