söndag 14 december 2008

Söndagens

Äntligen lite mer rutin i träningen.. så idag var det det gamla vanliga Body pump passet som gällde, tyvärr är instruktören som kör detta pass otroligt oinspirerande så man får verkligen bita ihop och försöka peppa sig själv. Imorgon är det RPM och detta pass är så populärt att jag måste lära mig att boka tidigare, trodde jag var tidignär jag gjorde det idag men ligger som 4:e reserv, jag får hoppas på avbokningar annars får jag hitta på något annat imorgon..


Söndagen i övrigt har varit så där skön som jag tänkte mig. Jag älskar när man kan ta det lugnt på söndag morgon ligga och dra sig och sedan äta frukost i lugn och ro. Har pysslat på med diverse här hemma och fått undan lite så det känns bra. Nu har vi precis ätit god Asiatisk lax och jag har bakat en saffranskaka som vi ska mumsa på till efterrätt.

Nu ser jag fram emot en kväll i soffan och ska börja virka på min mössa, jag tar en paus i min polokrage som tar evigheter att göra. Stickade på den i nästan två timmar igår framför en film och det känns som jag inte kommer någonstans men det är väl bara att ligga i så den blir klar medan det fortfarande är vinter. Mössan går förhoppningsvis fortare då det är tjock garn hur fort vet jag om ett par timmar..

Ha en skön söndag..

Inga kommentarer: