torsdag 11 december 2008

torsdagens

idag så blev det en timmes Bodypump ladda på lite extra vikter på vissa muskler så jag räknar med träningsvärk imorgon. Har även gått till och från jobbet 2x40 min så jag får vara nöjd med dagens träning.


Har även fått skriva avtal på ett andra jobb idag så nu är jag åter in i den gamla mässan svängen, det känns bara kul för jag kan ju verkligen välja att tacka ja endast till de jag verkligen känner för, imorgon är jag stand by till en fest vilket betyder att jag får lite små betalt för att finnas tillgänglig ifall någon blir sjuk. Så i bästa fall så har jag lön för att kolla på finalen till idol imorgon hemma soffan och det är ju inte så dumt..

I övrigt har kvällen bestått av vår traditionsenliga veckohandling och nu är det dags för sängen eftersom jag har varit uppe alldeles för sent de senaste dagarna..

god natt och dröm sött för det tänker jag försöka göra

Inga kommentarer: