söndag 28 december 2008

Söndagens aktiviteter

Nu har vi precis ätit middag och då invigde vi vår julklapp som vi fått. En steka-grilla-baka platta där allt tillagas på denna i ugnen. Inget fett behövs och det gick snabbt. På typ 10 minuter så hade vi maten färdig och gott blev det också. Ska bli spännande att prova baka på den nån gång.



Fick mig en ny bärbar telefon som julklapp från jobbet modell Jakob Jensen, så ny har vi bytt ut den värdelösa och sprakiga teliatelefonen som suttit i köket mot en snygg bärbar designtelefon, mycket bättre och perfekt då den har högtalar funktion direkt på väggen så om man är kladdig i köket kan man ändå svara utan att behöva lyfta upp luren.



i övrigt idag så har jag strosat ner en sväng på stan för att kolla in mellandagsrea hysterin. Var mest ute efter ett fodral till min mp3 spelare så det var inte alltför hetsigt på de affärer jag var på. Laddade även upp med en hög nya böcker så det finns hemma när lässuget kommer.
Ännu lugnare var det på Bosign.se där jag nu efter att betalat räkningar och fått koll på ekonomin beslöt mig för att unna mig min datorbricka och skoförvaringen som jag nämnt tidigare. Får se om de hinner komma till tisdag om jag har tur..

Nu ska vi softa framför en film som vi inte sett klart och jag har blivit lovad en skön massage för min nacke har pajat efter en natt med konstig sovställning eller nåt..

Imorgon är det tyvärr måndag men som tur är så är det snart helg och ledigt i två dar igen.. skönt.. kan inte hjälpas jag gillar att vara ledig..

Njut av resten av kvällen.

Inga kommentarer: