onsdag 10 december 2008

Är det bara jag..

satt i soffan och käkade middag och zappade mellan roomservice och Bonde söker fru. Har aldrig sett ett helt avsnitt av detta så idag så jag ca 20 min vilket var det längsta hittills av Bonde söker fru.. och jag har ju verkligen missat något, detta är ju humor på högsta nivå, det var ju hur kul som helst..

Jag är en cyniker jag vet men jag kan inte hjälpa att skratta åt de krystade konversationerna och se detta som ett humor program och inget annat.. Kan det bli roligare än den middag som en av bönderna var på där han förklarade att han var kär i en annan eller vad sägs om övriga kommentaren som jag hann uppleva de 20 minuter jag såg.

" Får jag hålla dig i handen"

" fryser du, får jag värma dig så man får komma lite nära"

" jag vill pussa henne och kanske lägga mig i sängen med henne"

Tack Fredag hela veckan som gjorde en underbar sketch som beskrev programmet på pricken och fick mig att fortsätta se orginalet som var lika roligt som sketchen..

Inga kommentarer: