fredag 12 december 2008

Härligt med helg..

Veckan har gått i en rasande fart tycker jag, jobbet börjar flyta på bättre och bättre och det känns skönt.

Efter ordinarie jobb så ryckte jag in på mässan och körde inhängning till en julfest 1 timmes riktigt jobb tre timmar betalt. Sedan är jag stand by till 01,30 men sannolikhetetn att det ska hända något nu är ju rätt så minimal det innebär att jag tjänar pengar på att kolla på idol, och blogga mm, det är ett bra deal måste jag säga.

Det var så kul att komma tillbaka till garderoben, många tycker det verkar vara ett skitjobb och visst kan det vara otroligt slitigt på stora mässor men har man som jag med ett heltidsjobb möjlighet att välja lite mer vad man kan tänka sig så är det ett riktig glidar jobb.. Jag har redan anmält mig till Melodifestivalen som frivillig... Så det är något jag ser ffam emot och hoppas att det kan bli fler bra kvällsjobb så kan jag tjäna lite extra pengar samtidigt som jag tycker det är kul..

Jag kom hem lagom till Idol och har kollat på det och favorit humorprogrammet fredag hela veckan, sedan fastnade jag vid datorn ,vilket är lätt hänt när man sätter sig.

Imorgon så blir det en snabb sväng på stan för lite ärenden sedan ska jag nog slappa denna helg, det känner jag för.

Må så gott

Inga kommentarer: