onsdag 3 december 2008

njuter av kvällen

tog ett beslut idag av antingen lathet men jag väljer att det är för att må bra.... jag promenerade hem från jobbet och valde att hoppa över spinningen trots att det är mitt favorit pass och jag vet att jag valde rätt för det är så skönt att vara hemma och jag har inget dåligt samvete över att jag hoppade träningen=rätt beslut..

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan för att kolla på roomservice och eventuellt bläddra till Bonde söker fru. .men jag har inte följt det speciellt mycket.


Middagen igår kväll var mysig och vi lyssnade på skön musik som jag var tvungen att gräva fram i gömmorna eftersom det är en grupp som jag har glömt bort helt. Massive Attack-grymt skön musik.

Jobbet känns fortfarande bra även om jag känner mig som en stoppad korv och det lär ta ett tag innan jag hunnit smälta allt och få det på plats men så är det med nya jobb tänk det är redan torsdag imorgon så snart är det helg...

mot soffan en timme

Inga kommentarer: