onsdag 25 februari 2009

10 000


tänk om jag skulle få vinna lite pengar .Kanske lite svårt eftersom jag inte köper lotter eller spelar på annat och då är det lite svårt att vinna pengar.

Får se till att spara ordentlig för nu har jag bestämt mig färdigt med alla de uppdateringar jag vill göra för min kamera och det går loss på 10 000 på de billigaste ställena. Tråkigt att det är en månad full med räkningar som gör att det blir lite över. Får ta och spara hårt här framöver för som vanligt när jag har bestämt mig så vill jag ha sakerna nu och inte sen...

Får lära mig tålamod antar jag för det är inte min starka sida.

Idag blir det tidigt i säng eftersom jag var uppe sent och såg på oscarsgalan och blivit väckt hela natten av en förkyld man..

Ska bara köra lite Dreamweaver först..

1 kommentar:

Unna dig alltid sa...

OM du kommer på något bra sätt att få pengar till skänks får du gärna tipsa mig. Jag vill nämligen också få shoppa lite och inte bara se lönen försvinna till räkningar.