söndag 1 februari 2009

Vad härligt..

Har mycket i skolan denna vecka och känt mig stressad över att jag prioriterade shopping igår över pluggandet. Men nu så känns ju allt tipp topp. Skulle egentligen läsa vidare i Dreamweaver boken idag men jag kunde inte hålla mig så jag började leka i programmet istället. Även om det finns massor och lära sig så vips så lyckades jag klara veckans inlämningsuppgift ikväll, och har skapat en hemsida bestående av fyra undersidor eller vad man säger.. det var så kul att göra för kravet var bara att det skulle vara en huvudsida och en undersida.. Känns helt underbart, allt är testat och fungerar så nu behöver jag inte känna mig stressad över detta i veckan + att jag löste det och kan låta bli att ha dåligt samvetet över min shopping prioritering. Känns bara för härligt just nu.. nu ska jag ta och fixa bilderna från dagens sköna promenad och vara med i fototrissen..

Inga kommentarer: