måndag 9 februari 2009

Tesugen..

Dricker massor av te både på jobbet och hemma och idag kom sugen efter nya mysiga tekoppar att dricka ur. Det blir prishöjningar på Design House Stockholm så jag passade på innan den slog igenom att handla muggar som jag spanat på där.


För att välkomna våren och ljuset så hade jag även spanat in nya muggar på Lagerhaus som jag shoppade på vägen hem från jobbet idag, lite somriga tulpaner i retro stil fick det bli.


I övrigt så kan jag meddela att träningsvärken sitter fint i mage och bröstmuskler efter gårdagens max test inför utmaningarna. Idag har jag kört första passet och träningsverken lär inte minska, men det är bra för då känner man att det händer något.

1 kommentar:

Unna dig alltid sa...

Oj här fanns visst bilder på muggarna, jag missade att skrolla ner...