tisdag 24 februari 2009

Jag förstår nog inte..

det har varit den största nyheten under dagen med extra sändningar mm mm men jag förstår ändå inte allt ståhej och så, Det är väl jättekul för Victoria och Daniel men att det kan engagera så till den milda grad kan jag bara inte fatta. Tänk om vi hade detta engagemang i viktiga frågor..

Jag har på den halvtimme jag varit hemma lyckas zappa förbi deras väldigt roliga reklamfilm där det sas så fina saker lästa från fusklappar på stela och formella sätt.

En diskussions grupp som pratade om vad ska alla tidningar skriva om nu när det inte kan jaga dem om bröllopets vara eller inte vara.

Jag vet att att jag genom detta inlägg motsäger mig själv lite eftersom jag uppenbarligen eller snarare oundvikligen sett en hel del om detta. Men det är ju bara för mycket och nu lämnar jag detta och kommer att zappa förbi alla extra sändningar ...

Nu ska ätas middag tvättas mattor(dessa katter ser då till att jag får rena mattor oftare än nån annan) pluggas och fixas så jag är redo för sammandraget av Oscarsgalan 21.45..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så är det ganska ofta, tycker jag iaf. Så fort det är någon form av nyhet som anses lite större så blir den gigantisk och man hör och ser allt om den överallt.