tisdag 10 februari 2009

Njuter

av en god kopp kvällste i min nya tekopp.. Fick de nya från Design House Stockholm idag och de är så snygga. Önskar bara att jag hade ett stort nytt kök med bra förvaring så de kunde stå snyggt och luftigt i skåpen och locka till tedrickande.. nån dag kanske..

Är både stolt och glad för idag har jag varit ute och sprungit i vinterkylan, jag känner mig stolt över att jag tog mig iväg efter promenaden hem från jobbet, det känns så skönt nu efteråt och jag är så glad att det funkade att springa eftersom jag har rätt rejäl köldastma så jag tryckte i mig Bricanyl innan jag gav mig av och andades större delen av tiden genom en fleecehalsduk(måste ha sett rolig ut) och jag kände inte av nåt förutom det vanliga flåset. Så nu hoppas jag att detta inte var en tillfällighet och att jag kan fara ut och springa de gånger jag inte hinner till något konditionspass efter jobbet. Härligt!!

Nu är det dags att läsa lite Flash for Dummies eftersom jag på jobbet på fredag ska lära mig göra banners till GP bland annat och kanske bli ansvarig över detta.

2 kommentarer:

Tojjan... sa...

Hej!
Tittar in på din blogg via länk från Bloggtoppen. Lämnar ett litet avtryck, så att du vet att jag varit inne och läst =)

Din blogg verkar intressant, du har driv i dina texter! Härligt.

Ha en bra fortsättning på veckan,
mvh Tojjan

Unna dig alltid sa...

Jag vill se bild på tekopparna!