onsdag 18 februari 2009

veckan har rusat

tänk att det redan är torsdag imorgon. Jag har verkligen inte hunnit med denna vecka. Har nu suttit och fått ihop en gif animation som jag trodde att jag skulle kunna lägga upp här på sidan med lite bilder från helgen men det gick inte så bra, så bilder från helgen kommer en annan dag.

I går så hade vi besök av en kusin till mannen som var här i Gbg på jobb. Vi åt god mat och surrade och det blev kanske lite senare än vanligt så jag har varit sömnig idag.. och planen är att lyckas gå och lägga sig i bra tid ikväll ska ta och avsluta allt data pyssel och göra mina armhävningar och sit ups sen blir det duschen och sängen är tanken.

Var ute och sprang i måndags i mina nya vintertajt som jag köpte och de var kanonbra och det behövs verkligen nu när vintern håller sitt grepp om även Göteborg med runt 3-5 minus på kvällarna, ingenting egentligen med norrländska mått mätt men man har en lite annan måttstock här.

Nu ringer skype så avslutar för kvällen
god natt

1 kommentar:

Tojjan... sa...

Ler och håller med angående temperatur och måttstock. Bor drygt åtta mil nedanför dig och när temperaturen når just minus åtta vet jag inte vart jag ska ta vägen. Du tycks dock ha koll, ger dig ut och springer! Sunt!

Önskar trevlig helg,
//Tojjan