söndag 8 februari 2009

Antar du utmaningen??

Här kommer en enkel men ändå kul utmaning. Den kräver en halvtimme av din tid i veckan i 6 veckor och det har du tid med, jag lovar, tycker du inte att du har tid så tänk om för du är viktig.

Utmaningen består i att om 6 veckor klara av 100 armhävningar!!

Det är bara att hänga med allt du behöver veta finns på hemsidan med det självklara namnet:
ONE HUNDRED PUSH UPS


Inspirerar detta så kan du lika gärna hänga med på följande utmaning av bara farten
TWO HUNDRED SIT-UPS

Då kör vi...tänk om sex veckor är vi starkare och mår så mycket bättre det är jag övertygad om, så ta chansen att utmana dig själv och varför inte dina vänner eller din respektive se vem som klarar mest procentuellt sett. Jag menar går jag till antal kan jag ju aldrig slå mannen men jag kanske kan vinna på största förbättring.

Lycka till!

Inga kommentarer: