lördag 21 februari 2009

Behöver nåt nytt..

min beniga ända, rumpa ,röv, ändalykt, arsle, stjärt eller vad ni nu kalla det behöver en ny stol vid skrivbordet. Den jag har nu domnar jag bort på så fort jag sätter mig. Skulle kunna tänka mig att sitta på balansbollen men det blir helt galet eftersom jag då sitter med halsen i dator höjd med andra ord sitter bra men liiite lågt. Jag kan inte köpa en större boll för jag har redan 2 stycken och de tar ju lite plats så det får bli IKEA och kosta på sig några fler kronor än den 199 kronors jag sitter på nu. Det skadar ju inte om den är lite snygg oxå..


Kanske denna



eller den här


får nog åka och provsitta lite för att se vad rumpan säger om dem..

2 kommentarer:

Anonym sa...

dax att investera så lilla baken och du får vad den behöver

Unna dig alltid sa...

Lustig anonym kommentar ovan...!

Jag röstar iallafall på nr 2, hoppas den är skön att sitta på oxå :-)