fredag 6 februari 2009

And the winner is..

Lite dåligt klipp men detta är min favorit i år.. bra låt



nästa att gå vidare tror jag på denna



får se om jag ändrar mig imorgon när jag hör alla igen när det inte är genrep men dessa två hoppas jag på..

Shirly Clamp försökte göra en Sonja Alden med tråkig ballad och vind i klänningen då tycker jag ugglas ballad var roligare..och bättre..



får se om det blir som jag tippar eller om jag som vanligt har helt fel.

Men följande tror och hoppas jag.

Nina (låt 1) och Serneholt (låt 8) direkt vidare
Alcazar och tyvärr Clamp till andra chans
Scotts kan vara där och fightas pga av att de verkar ha mycket fans men låten är hemsk och töntig.

Tyvärr tror jag inte Emilia och Uggla (även om jag gärna velat det) har någon chans och unga snyggkillen åker ut

Imorgon vet vi svaret

1 kommentar:

Anita Stenberg sa...

Va synd att inte Marie gick vidare...hon tyckte jag var bäst!