onsdag 11 februari 2009

Cascading Style sheets..

det är vad som snurrar runt i mitt huvud just nu. Har haft och har fortfarande en helkväll med pluggande. .det gäller att hålla uppe tempot för att inte halka efter, speciellt nu när vi ska bort på minisemester i helgen för då blir det inga böcker och dator med.

Har dock haft en kort paus med en timmes tv tittande och stickning på evighetspolon. Med den tid jag just nu inte har så verkar den kanske bli klar till nästa vinter kanske.. Pausen bestod även av sit ups och armhävning utmaningen. Den är perfekt att göra framför tvn. Har just nu konstant träningsvärk i bröst och magmuskler eller kanske snarare där dessa ska finnas och ett litet frö av muskelfiber har börjat gro.

Nu är i alla fall en timmes pausen över och jag är tillbaka till mina CSS styles som jag tragglar med, hoppas hinna med lite till innan sängen kallar..

By the way.. te smakar lika gott ikväll i ännu en av de nya kopparna, den är så snygg och matchar här bredvid mig.. ikväll innehåller den nypon och tranbär..

Inga kommentarer: