måndag 2 februari 2009

I god tid.

Varit stressad denna vecka över det som ska hinnas med i skolan förutom att jag jobbar heltid och just denna vecka har massor bokat med jobbet på kvällarna. Det kändes otroligt bra igår när jag jobbade med uppgiften och vart klar med allt och sedan har jobbat ikväll med att finslipa detaljer för att kunna skicka in den idag redan.

Gissa om jag blev full i skratt när jag läste igenom inlämningsuppgiften igen. Jag hade läst fredag 18.00 som deadline medan det egentligen stod fredag vecka 8 som deadline. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit i så god tid med en inlämningsuppgift. Känns ju fantastiskt bra måste jag säga även om jag känt mig stressad helt i onödan.

Nu kan jag njuta av resten av veckan och läsa och leka i dreamweaver i lugn och ro. Imorgon blir det föreläsning om e-handel med jobbet på kvällen. På torsdag ska vi testa på curling, sedan väntar en helg med jobb på två genrep och en real thing av melodifestivalen.

Tänk att det var ett år sedan sist det var denna cirkus. Nu väntar en hel vår med detta tjatande som vi alla kommer att älska att hata och inte kan låta bli att titta på...

Nu är det bäst att dra sig mot sängen så jag orkar med veckans alla aktiviteter.

Natti Natti

2 kommentarer:

Unna dig alltid sa...

Nåja, melodifestivalen är väl inte så illa och du får ju träffa alla kändisar ;-)
När får man se sajten du kodat ihop då??

Anonym sa...

Gud va skönt att inse att man är klar i god till o har tid att göra vad man vill!