söndag 22 februari 2009

Nu mår baken bättre..

stack på Ikea på förmiddagen och nu har jag den snygga och framförallt mycket skönare kontorsstolen som var på andra bilden av de jag visade i tidigare inlägg, sitter perfekt nu så nu kan jag plugga och pyssla vid datorn utan att benen domnar bort och ryggen känns som den går av..

har pysslat på hemma och pluggat- är ju tvungen nu när jag inte kan skylla på stolen:-)
blev en löparrunda mot kvällskvisten och har nu ätit god mat och befinner mig åter för att plugga lite till innan det blir filmtajm och dags för sängen.

Håller tummarna för imorgon då kanske jag har en ny leksak här hemma samt besked om jag kan införskaffa ännu fler leksaker till bättre priser eller om det blir dyrt.. hoppas hoppas billigt är roligare än dyrt...

nu är det dags att lära sig mer om hur man handskas med vita områden, marginaler, stoppning? och linje höjder.. Måste säga att det låter mycket bättre på engelska..

1 kommentar:

Tojjan... sa...

Stol nr 2 var snyggast...av de två. Bra val! Och är den dessutom sittvänlig är det ju ett extra plus =)

//Tojjan