torsdag 12 februari 2009

Fullspäckad torsdag

som alltid så är torsdagarna fullspäckade, denna vecka hoppade jag över träningen för att hinna plugga så mycket som möjligt innan det var dags för veckans storhandling.. hann med att sortera tvätten för imorgon och bädda rent i sängen och plugga samt ha ett intressant samtal med en kompis från Norr.. mitt i allt detta så hann jag faktiskt plugga innan det var dags att rusa ner till storhandeln..

Nu ska jag hoppa i duschen och det är utlovat film i sängen, jag hoppas jag hinner se nåt innan jag somnar eftersom det redan är väl sent för att börja se på en tre timmars epos...

imorgon är det fredag och sedan helg och vi får åka på vår minisemester. Har spanat in farlig outletshopping i Glasriket, så bilen är väl full i Orreforsvaser som jag bara måste ha ..

Ta det lugnt imorgon nu om du är skrockfull av dig...

1 kommentar:

Tojjan... sa...

Ler igenkännande åt din torsdag. Fattar inte hur mycket vi kan hinna med under en dag, egentligen, och ändå känna att vi borde ha gjort liiite till! =)

Hoppas du får en god minisemester med många vackra vaser i bagaget då ni vänder hem igen.

//Tojjan