torsdag 15 januari 2009

After Work



Efter jobbet idag så bestämde vi oss för en After Work. vi gick på min och en kollegas kvarterskrog Johannebar där det måste ha bland de bästa hamburgarna som går att äta, och detta från en som i allmänhet inte gillar hamburgare så mycket. Den vi åt idag har ruccola sallad parmaskinka och mozarella på sig tillsammans med burgaren.

Vi satt ett par timmar och hade det trevligt och väl hemma har jag tagit tag i tråkigheter en stund-sorterat tvätt, rengjort katttoa och diskat, fick ett ryck och tyckte det var skönt att röja lite så är det inte det man behöver ta tag i imorgon när man kommer hem efter jobbet utan kan direkt börja njuta av helgen...

Veckan har gått så fort så jag vet inte vart den har tagit vägen, det upptäckte jag verkligen igår när jag upptäckte att jag glömt bort tisdagstemats fotoutmaning för nånstans så hann jag nog inte med i dagarna, får försöka ta igen det nästa vecka.

Hoppas du haft en underbar vecka hittills och snart har vi den bästa delen av veckan kvar...

Inga kommentarer: