lördag 31 januari 2009

Oj Oj Oj...

...nu har kortet gått varmt nere på stan. Var ju shopping sugen redan för nån dag sedan och det satt i i dag så sagt och gjort ner på stan och shoppa kläder var målet. Jag kan inte minnas sist jag hittade och köpte så mycket kläder som jag gjorde idag. Snart får jag köpa ännu mer garderober för att rymma allt. Det känns i alla fall superkul och jag är nöjd med alla mina inköp att det dessutom inte blev alltför dyrt med tanke på vad jag fick så är det ju naturligtvis ännu roligare.

Så dagens fynd å då inte bara på rea utan även nyheter blev:

2 linnen (har det alltid under kläderna så kan inte bli för många)
3 sjalar ( har alltid sjal och älskar det)
1 klänning/tunika lite sommrig och skön..
2 kjolar 1 svart bas och en lite vippig i jeans
3 t-shirts 1 vit m tryck, svart m tryck och en grå.
1 långärmad top randig svart + naturvit/beige
2 skjortblusar 1 svart 1 turkos
2 kavajer en svart manchester 1 grå tweed
1 par skitcoola jeans från Red&Green

En stor bonus som jag inte medvetet tänkte på när jag shoppade är att alla plagg går utmärkt att kombinera med varandra så det är nästan oändliga möjligheter med dem.

Summa av denna galna shopping ca 1600:- (tycker jag är bra jobbat..)

Nu ser jag fram emot att börja använda alla nya kläder på måndag.

Nu är det dags för lite thaisoppa sedan så ska jag busa med en treåring resten av kvällen eftersom vi är barnvakter. Ska bli skoj...

Ha en skön lördag kväll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, superbra pris för så mkt kläder.

Anonym sa...

å vi tackar å bockar för er fina barnvaktsinsats!! K sprudlade när hon berättade allt skoj ni gjort...

Tack tack...

Unna dig alltid sa...

Vilket kap med så mycket kläder för 1600 spänn! Var hittade du kavajerna...och låter bra med tuffa jeans från Red&Green, det är shysst kvalitet på deras grejer. Nu blir jag oxå shoppingsugen :-) Hinner inte ner till stan så ofta blir det shopping på nätet.
Tack för den fina bilden idag!

Unna dig alltid sa...

När kan vi boka er för barnvakt?? ;-)