onsdag 28 januari 2009

Nattsudd..

Idag har jag varit trött, av någon anledning så vaknade jag vi halv tre och var rätt pigg och hade därför svårt att somna om. Det är ju inte en helt praktisk tid att vara pigg på för det ledde ju till att när jag väl somnade så var jag ju aptrött när jag skulle försöka ta mig upp på morgonen.
Resten av dagen har gått i lite koma och jag la en huvudvärk på det.. Detta gjorde att spinningen idag fick jag hoppa över och har tagit det lugnt hemma i soffan för att kolla på top Model och arga snickaren. Det känns faktiskt som det var hur länge sedan som helst som jag satt still i soffan så länge som idag.. Jag kanske behövde en sån kväll.


Till middag idag så var jag så sugen på något gott i vardagsväg. Kände mig less på dessa lata köttbullar och fiskpinnar som alltid åker fram.. Så huvudvärk till trots(hungern vann) så köpte jag sjömansbiff som vi gjorde. Det måste vara flera år sedan och det var väldigt gott...

Nu är det dags för lite pluggande och sedan blir det försök att göra en tidig kväll idag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan vara skönt med sånna tv kvällar också(-huvudvärken då)