onsdag 14 januari 2009

Pannkaka av alltihop

(bild från ARLA)

Jag var så sugen på ugnspannkaka och förtränger varje gång att jag är faktiskt urdålig på att göra ungspannkaka, den blir bara degig hur än jag gör...
Jag går alltid in med en optimistisk inställning och tror att förra gången var bara en tillfällighet(det hjälper att ha ett kort minne för att kunna ha denna inställning) sedan kör jag på med full optimism, men blir ju lika besviken varje gång, bara degigt hur länge den än får vara i ugnen..

Så dagens middag var deghög med bacon och hemgjord lingonsylt...det vore nåt för nobelmiddagen det.

Nåväl nästa gång vi blir sugen kommer garanterat detta ha fallit i glömska och jag tar nya tag med höga förhoppningar om en god ugnspannkaka.

Jag säger som en viss reklam:

Plötslig så händer det!!


Tror man inte på detta så får jag kanske ta och studera denna hemsida lite närmare

Inga kommentarer: