söndag 4 januari 2009

Busy Busy...

Det är fullt ös här hemma med olika projekt och jag känner att dagen rusar iväg så jag hinner inte med allt jag vill riktigt.

Har varit ute i solen och promenerat i kombination med att jag har gjort några ärenden på stan. Det är riktigt bitigt om kinderna här idag trots att det i norrländska mått faktiskt är en behagliga 8 minusgrader, det måste vara att vi helt har tappat tåligheten sen vi flyttat hit och inte utsätts för det dagligen. Vi har blivit mesar eller så får vi skylla på det som alla här nere säger, det är en annan kyla här!


Har haft storkok idag i köket för att få lite lunchlådor så nu har vi en gigantisk laddning chili con carne och två lasagne, det blir perfekt lunchmat.

Vi tvättar även för fullt och nu ska jag gå och bädda rent i sängen och sätta igång med middagen, sen tror jag att datorn får vara för resten av kvällen och jag bosätter mig i soffan framför tvn- det är jag värd.

Får bli lite skojigare här på bloggen en annan dag.. då ska jag avslöja en annan liten bloggare som har kommit igång så smått som man kan följa om man vill..!!

ha en skön kväll!

Inga kommentarer: