lördag 24 januari 2009

After Work

Var bara hemma för en snabb mat igår och sedan iväg på födelsedagsfest som vi nästan nattsuddade på därför få jag väl ta igen alla fredagsgrejer idag som fredagsfärgen och fredagsklippet...

Det var en trevlig fest med bubbel och snacks och man märker att man snabbt blir lite lätt vimsig på ett par glas bubbel.. det var extra lyxigt dock att festen bara var några våningar ner i huset så jag kan inte påstå att jag hade långt hem.
Känns skönt med helg även om den kommer att bestå mest av att plugga för det känns faktiskt bättre att göra så mycket av veckans jobb redan helgen innan så blir det inte så mycket på kvällarna.

Har dock tyvärr fått bråka en hel del med datorn för att kunna titta på de föreläsningar som jag ska se det verkar var gjorda i ett gammalt program och gammalt operativt system vilket jag tycker är lite dåligt på en webbdesign kurs så jag har för uppdaterade grejer som gjorde att det inte funkade.. Tur att vi har fler datorer så att det gick på en med ett annnat operativ system på. Det tar dock en massa onödig energi och tid att hålla på med sådant strul.

Jag är detta till tros ganska bra ikapp nu, ska sätta mig och läsa och anteckna i böckerna en stund till innan det får vara bra för kvällen

Inga kommentarer: