torsdag 8 januari 2009

Plugget kallar..

Jag tror att jag måste trolla fram lite tid för på måndag så börjar jag plugga på kvartsfart, distans kurs i webbdesign, så det är meningen att jag ska kunna hinna med detta på kvällar och helger. I slutet av mars börjar nästa kurs så då blir det totalt halvtidsstudier. Den andra kursen är näthandel och jag hoppas att jag kan glida igenom den och bara få papper på det jag redan kan.

Vi får väl se, har man inte att göra så skaffar man sig eller vad heter det...
Förutom pluggandet så ska jag ju hinna jobba, blogga, träna, och njuta av livet och må gott också.. Jag tror det ska gå får bara bli lite effektivare även på kvällstid och TVn det kan vi ju slänga ut för den kommer inte att användas alls och det är nog bara en fördel..

Nu ska jag ta och dra mig mot sängen och läsa bok tills ögonlocken blir tunga, något som kommer att gå rätt snabbt om jag känner mig rätt- Det är skönt att det är fredag imorgon och en helg att njuta av..

God natt

Inga kommentarer: