onsdag 21 januari 2009

oinspirerat


Mörkret har nog satt sig på sinnet lite även om jag faktiskt för en kort sekund såg några solstrålar idag... På jobbet har jag kört non stop med ljuslampan och den hjälpte mig faktiskt och jag blev piggare.

Cyklat till och från jobbet idag för att komma hem snabbt och byta om för att köra spinning.. Det var länge sedan men det kändes ändå skönt att jag tog mig i kragen och åkte iväg..

Käkat mat och kollat på Top Model parallellt med Arga snickaren eller vad det nu heter..

Nu sitter jag vid datorn och försöker ta mig i kragen och läsa det kapitel som jag bestämde mig för att göra idag.. får se hur det går eller om sängens dragnings kraft kommer att vara alltför stor.

Detta var allt denna oinspirerande dag- jag ser fram emot bättre och gladare tider för jag vet att de kommer.. inspirationen med..

På fredag är det ju i alla fall lön och fest...alltid nåt i mörkret..


over and out..

Inga kommentarer: