fredag 30 januari 2009

Typisk fredag hos oss..


Det blev en alldeles vanligt skön fredag här hemma. Vi hade tyvärr så efter en bra dag på jobbet så har vi varit hemma och tvättat ätit lite god mat det blev Lax med ungspotais idag, och kollat på Lets Dance. I vanligt ordning så somnar jag i soffan vid halv tio och vaknar till utröstningen som inte var någon utröstning idag... Min absoluta favorit i detta program är Morgan Alling som drog hem full pott idag...

Nu ska vi bara hämta tvätten i källaren och sedan så väntar kudden på mig.

Jag är shopping sugen så får se om jag drar ner på stan imorgon och ser om det finns några reafynd kvar eller om jag håller i plånboken och stannar hemma och pluggar istället. Vi får se vad lusten säger imorgon.

Tills dess så

Sov sött...

Inga kommentarer: