måndag 19 januari 2009

Snart väver jag drömmar...

Har varit en otroligt seg dag på jobbet idag och jag var inte ensam utan vi var flera som kände oss sega. Läste ikväll på Aftonbladets hemsida och då fick jag förklaringen från denna sanningens tidning. Måndagen den 19 januari är årets deppigaste dag. Hur man nu har forskat fram det.. Nåväl snart är den slut och då blir det ju bara bättre!!

Väl hemma så har det ätits pasta carbonara och sedan har jag pluggat för att börja lära mig Dreamveaver, snart har jag väl kommit så långt att jag kan börja leka och bygga sidor och samtidigt vet vad jag håller på med, det ska blir kul.

Nu har jag pluggat färdigt för idag och ska ta en liten promenad för att få luft. Känner att jag behöver det även om jag har gått till och från jobbet idag i glashalka..
Sen blir det soffan med stickning och kolla på Idrottsgalan om den inte hunnit ta slut.

Inga kommentarer: