onsdag 26 november 2008

Effektiv idag..


(denna snygga i mina favoritfärger säljs hos cosas.se)


snart är det inte många dagar kvar på ledigheten innan man blir en arbetare igen.. Idag har jag trots vädret fått ett ryck så jag putsar faktisk fönster.. det var inte igår... kanske man kommer att få se ut lite grann i några dagar innan de blir lika skitiga igen.. det blir fint så länge det varar. Är inte mycket för julpynt men jag passar på att sätta upp de adventsljus och stjärnor som jag har för det är det enda pynt som jag står ut med.. lite ljus i allt mörker är alltid mysigt.. Skaffade en ny till köket när vi var på ullared och den blev rätt cool där den är naturligtvis svart och vit.. vad annars..?? Blev lite sugen på en ny adventsstjärna också som jag såg på ica maxi, skulle bli perfekt vid matbordet istället för den gamla silvriga som jag brukar ha där som måste ha en lång sladd hängande från gardinstången..= inte snyggt, den jag sett är som en vanlig lampa på fot.. färg?.. dum fråga.. Svart såklart..

Tillbaka till fönsterna medan lusten finns kvar.. sedan blir det att sitta vid datorn och betala räkningar och annat pappersjobb.. finns det tid över innan träningen så ska jag nog fortsätta på min polokrage, jag längtar till den är klar för den blir nog kanon fin vad det verkar men den tar tid.....


så dags att

CARRY ON..

(för att citera Tim Gunn i Project Runway)

Inga kommentarer: