måndag 3 november 2008

vilodag..

filmkväll


har försökt mig på att ta en soft dag idag för att kroppen ska få ta hand om förkylningen i lugn och ro.Har läst böcker, löst korsord och var en sväng på biblo för att låna lite fler böcker samt läste lite tidningar när jag var där. Nu ska jag ta och titta på Design Simon och Tomas och sedan så har jag en film som jag fick med en tidning jag köpte som jag tror att jag ska kolla på. Imorgon så ska jag för första gången åka till Ullared, det blir intressant. Får se om det blir storshopping eller ej..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på Gekås häromveckan. Hu, vad mycket folk där var!! Det blev inte mycket shoppat för min del. E var nog den som hade roligast... men hon blev ju inte heller påkörd av kundvagnar på hälarna ;)
Ta med en stor dos tålamod så ska det säkert gå bra. Kram

Anna Hammar sa...

låter ju verkligen som en upplevelse..jag berättar imorgon hur det var..