fredag 7 november 2008

Ett steg närmare..

Mailade den arbetsplats som jag var på intervju hos igår för att kolla hur det gått eftersom jag inte hört nåt. Fick svar igår kväll och det var lite nervöst att kolla mailet. Men där stod bara att de varit upptagna och inte hunnit diskutera fram vilka som skulle få komma på andra intervju. Besked skulle komma i början av nästa vecka. Puh tänkte jag och andades ut inte ett nej ännu... gissa om jag fick hjärtat i halsgropen när de ringde nu för en stund sedan, jag var ju beredd på nästa vecka, men till min stora lycka så frågade de allra ödmjukast om jag kunde tänka mig att var intresserad av att komma och träffa dem igen för en andra intervju nu på tisdag... Jippie.. jag svarade ödmjukast att det kunde jag tänka mig.

Nu måste jag ju planera vad jag ska ha på mig igen antar jag och tänka ut smarta saker att säga, lyxproblem, lyxproblem...

Men detta glada besked ska jag nu ta och göra det som Vilma är så bra på.. inta en skön slappar position i soffan för att vila den hårdtränade kroppen och bara njuta av en härlig fredagkväll med god mat(hemgjorda hamburgare med hemgjord pommes)och slötittande på tv.. Perfekt sysselsättning i regnrusket..

Inga kommentarer: