söndag 30 november 2008

söndagens

Idag så blev det ett boxningspass samt promenad till och från. Denna gång var det vanlig boxning med mitzar istället för sandsäck, men jag måste säga att sandsäckar är mycket jobbigare så jag föredrar det, men det var kul ändå. Nu så gör vi oss färdiga för att gå ner och äta god mat på Beefstouw, det ska bli sååå gott och lyxigt. I övrigt har dagen mest bestått i att pyssla på hemma. Ska försöka sticka lite på min polokrage när jag kommer hem om mina händer slutar skaka för skakande händer är som ett brev på posten efter boxning när man hållit i mitzarna.. Lyxproblem, lyxproblem..

Tänk imorgon så börjar jag jobba på riktigt igen, nu är det slut på hemmadagarna utan nu blir det endast helgerna man får helledigt. Hur ska jag hinna med allt jag vill göra tro..

Nu hägrar köttbiten.. mums..

Inga kommentarer: