onsdag 5 november 2008

Luftat isbjörnarna..

man får ju lösa problemet lite mer okonventionellt när man inte behärskar tekniken, fota fotot helt enkelt..

Jag har på förmiddagen varit ute på en härlig långpromenad i det strålande solskenet jag hade på mig min nya fina träningsmössa med isbjörnar på som inhandlades igår. Jag tog en snygg bild på detta med min mobil, men som det teknikfreak som jag är så kan jag inte få över bilden till datorn. Grattis, stor ide att fota då. Jag har en usb grunka som tar emot en massa olika kort men efter testande så har jag konstaterat att den inte funkar med mitt minneskort från telefonen, eller vänta förresten en liten rättelse, den tog emot kortet jättesnällt men den gjorde det lite väl bra så nu sitter mitt kort fast och är halvt uppätet av grunkan och nu är det dags att roa sig med att få ut det därifrån. Jag som älskar sådana små piller jobb Jippie!!!längst upp till vänster sitter lilla minneskortet fast, bilden på minneskortet av mössan i skogen är ju betydligt bättre än den här..


När jag har gjort detta fantastiska jobb så ska jag gå över till att ta hand om lite av de projekt som låg i högar på mitt skrivbord sedan igår. Bl a blir det att sätta upp nya gardiner.Betydligt roligare...

mot pillerjobbet..

Inga kommentarer: