måndag 10 november 2008

Måndagens

Skulle på mitt vanliga rpm pass idag men jag var tydligen för seg att boka så det var tyvärr fullt. Det fick bli ett vanligt spinningpass istället på 45 min, det var helt ok men inte på långa vägar lika jobbigt som ett rpm, hur jag än försökte och tog i..

Imorgon tänkte jag försöka mig på ett yoga pass, det är det sista jag har kvar på den utmaningen som jag deltar i och det blir absolut en utmaning, har aldrig kört yoga i grupp förut känns som att alla är så seriösa och jag kommer att börja skratta bara därför, nåväl vi får se, vi får se ska ta och boka mig nu..

Tänkte dra mig mot sängen tidigt idag och läsa den mycket tänkvärda boken. Den hemliga kocken. När jag läst färdigt den så undrar jag om det finn någon mat kvar som man känner för att handla och sedan äta. Åt just av mitt kalkonkött till middag men det blir sista gången på ett tag jag kommer att köpa det, så mycket skit det var i den... Vaniljglass är jag inte heller så sugen på numera. Borde inte läsa sådana böcker.

Inga kommentarer: