söndag 2 november 2008

Sköna Söndag

Mannen var ute och flög på morgonen och jag var hemma och pysslade på med en massa projekt som kändes sköna att få klart. Det har sorterats, sytts, gjort sylt mm. På eftermiddagen tog vi en promenad till Botaniska och fikade gott och trots att det var lite kyligt så värmde solen så pass att de gick att sitta ute, och det var tack vare det som vi hade så mysiga fikakompisar som ni kan se..

Sedan har jag gjort något som har legat alldeles för länge men nu var jag laddad. Jag har sorterat och kategoriserat alla våra bilder från 2008 som har legat i ett enda kaos på datorn i en osorterad katalog. Nu är det klart och det känns toppen. Det var lite marigt emellanåt eftersom minnet verkar svika och jag fick verkligen tänka till vart bilderna varit tagna. Tänk vad snabbt man glömmer.

Du är jag vrålhungrig och ska ställa mig i köket och göra älgfärsbiffar med potatis och persiljesås. Mums, mums...

Inga kommentarer: