torsdag 6 november 2008

kul på stan..

Var på stan och shoppade lite och fikade och surrade med M, det var jättekul och ses och jag gör det gärna oftare. det är så härligt att sitta och surra bort en eftermiddag bara sådär.

Snart är det dags för sängen efter att ha kommit hem från vår sena veckohandling som oftast görs på torsdagkvällar efter träningen. Det är ju väldigt lugnt i butiken när man handlar efter 21:00. Det är ju inte det roligaste men det är ju skönt när det är gjort, så nu är allt in plockat i kylan och har ätit en sen middag.

På tal om middag, visste inte direkt vad jag skulle äta men i affären så kände jag ett proteinbehov och var sugen på kött.. hittade inget bra tyckte jag förrän jag hittade en burksoppa från viktväktarna. "Gulashsoppa med stora bitar av oxkött", perfekt tänkte jag det blir jag sugen på och sagt och gjort den fick komma med hem som middagsmat väl hemma värmdes soppan, men hallå var är de stora bitarna av oxkött som syns på bilden på burken samt det stod att det skulle vara. Jag letade febrilt och hittade ca 5 stycken små små pyttebitar med kött, de var mindre än de ca 5 ärtor som fanns med. Snacka om besviken, undrar vad som händer om man för en gångs skull skulle engagera sig i att maila dem och klaga bara för att testa, kanske de bjuder på en årsförbrukning av gulash soppa utan kött alltså tomatsås med kryddor.. det vore väl grejer det.

Inga kommentarer: