onsdag 5 november 2008

I-landsproblem

vilket fantastiskt i-lands problem jag känner att jag har. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta och kolla på en film, eller om jag ska gå till sängen och läsa en bra bok eller om jag ska stanna här och surfa runt ett tag. Alla dessa svåra val man har i livet...

Mobildilemmat fortsätter eller är löst...!

Teknikhandikappade jag är i alla fall glad för efter tips från mannen så visar det sig att jag har en usb kabel till min telefon(snacka om att ha koll på läget om sina grejer) så nu får jag kolla om det kan vara så enkelt att föra över bilder eller om det är någon liten klurighet, kan vara så att jag måste köra via bluetooth och hur gör man det?? Tur att mannen har utbildat gymnasieelever i ämnet, då finns det ju hopp att även jag kan få mig en liten utbildning. Jag tycker det vore bra och smidigt för ibland vill man fota något och har inte kameran med sig.. och då funkar ju mobilen som en nödlösning även om kvaliteten inte blir den bästa.

Inga kommentarer: