onsdag 19 november 2008

Nya jobbet..

Det känns verkligen jättekul att ha lyckats att få ett nytt jobb så snabbt. Jag kommer att jobba som kundtjänstadministratör för flera företag, som Crossroads som de företag jag fått jobb på har hand om. det handlar om kundtjänst för webshopar och kundlojalitetsprogram. Jag har ju erfarenhet av kundfrågor och vet hur kul det kan vara att prata med kunderna samtidigt som man ibland verkligen kan förundras över de knasiga saker man får frågor om.. Det verkar vara ett bra gäng att jobba med och de ringde precis och bjöd med mig på deras julfest på fredag, det kändes jättekul... Börjar en sväng nästa torsdag och hänger med på inventering på lagret i Borås för att få en chans att kolla in alla produkter .Sedan börjar jag på riktigt den 1 dec..

På tal om kundtjänst och alla de knasiga saker man kan råka ut för så kommer här ett helt underbart exempel på knasig mailkorrespondens mellan en kund och ett företag. Det sägs att detta ska vara sant och även om det skulle vara en skröna så vet jag av erfarenhet att det skulle inte alls vara omöjligt att det skulle kunna hända, därför så är det så hysteriskt roligt att jag skrattade så jag grät när jag läste denna...

Inga kommentarer: