onsdag 12 november 2008

Mysig dag

Har haft en mysig dag med goa vännerna C+S+I. Jag vandrade runt med de små änglarna och kollade in alla coola båtar i hamnen medan mamma fick smyga iväg lite på en affär för lite present koll. Vi spanade in den stora maffiga yachten som ligger i hamnen nu eftersom det är nån ung svensk tjej som gifter sig i domkyrkan om ett par veckor med en 60årig miljardär. Vi spanade in båten och fick även se en skymt av den blivande bruden när hon åkte iväg. Båten är endast 70 meter lång och går att fynda för 50 miljoner dollar Som hittat..Tydligen kommer det att var ett ganska kändistätt bröllop.Så är man sugen på att se kändisar ska man väl hålla sig runt domkyrkan och båten den 22 november.

Det som var härligast var nog ändå att när jag frågande lilla S vilken båt som var finast av dem vi kollat på så valde hon en stor gammal vit båt istället för lyxyachten, helt rätt tycker jag, han som skötte den gamla båten blev stolt och glad. P-hus arken var också en häftig båt.

Efter ögonshopping så var vi på fik resten av eftermiddagen och käkade lunch och fikade, det var jättemysigt. Nu ska jag ta mig ut i spöregnet för att åka på ett träningspass.

Regnställ på..

Inga kommentarer: